Dyzelinių variklių remontas Kaune

Dyzeliniai varikliai genda dažniau nei benzininiai, taigi ši tema itin aktuali Lietuvos gyventojams vis dažniau renkantis benzino alternatyvą – dyzelinį variklį. Nauji dyzeliniai automobiliai sunaudoja iki 30% mažiau kuro bei išgauna tokią pačią galią kaip benzininės alternatyvos. Visada, prieš vežant savo transporto priemonę į automobilių servisą, kuriame dirba meistrai, ilgai dirbantys su dyzeliniu kuru varomais automobiliais, reikėtų atsižvelgti į faktą, ar tas planuojamas lengvųjų automobilių remontas bei automobilių diagnostika apskritai yra finansiškai naudingas. Lietuvos sostinė Vilnius yra puiki vieta atlikti reguliarią ar vienkartinę diagnostiką, kuri itin praverčia nenorint dėl gedimo reikšmingiausiu momentu netekti savo transporto priemonės ir būti priverstam išleisti milžinišką sumą pinigų. Žinoma, tikriausiai niekas negalėtų ir nenorėtų ginčytis, dėl to, jog vieno naujesnių dyzelinių automobilių variklių remontas gali kainuoti netgi brangiau už senesnių, tačiau atsižvelgiant į aukštesnę važiavimo kokybę, taip pat į galimą tokio taisymo dažnį, vėlesnės laidos transporto priemonės savininkams yra daug naudingesnės. Jei norite suprasti kodėl mes išskyrėme Kauno miestą tai atsakymas gana paprastas. Kaune didžiausias visoje Europoje naudotų automobilių turgus. Ir būtent čia kilusi legenda apie dyzelinių automobilių ekonomiškumą.

Tos mįslės niekas nesugeba įminti ir turbūt nesugebės. Legenda apie dyzeliukus ryjančius 5 litrus skalndo būtent Kaune. Gal dyzelinių variklių remontas Kaune pigesnis ir dėl to kauniečiai taip eskaluoja šią temą. Neaišku, bet jau seniai moksliniais tyrimais nustatyta, kad šios legendos kilmė – iš Kauno. Ir jei pasaulyje 70 Toyotų benzininės, tai Kaune geriausiu atveju 70 procentų bus dyzelinės. Nors iš ties šis procentas greičiausiai sieks 90…

Taigi, automobilio taisymo kokybė bet kokiame mieste, pavyzdžiui, dyzelinių variklių remontas Vilniuje, būna priklausomas ne tik nuo meistro patirties ir įsitikinimų, ir savininko aklumo turimoms problemoms. Automobilių servisai pataria, jog privalu niekada nepamiršti, jog gali būti būtinas net ir veikiančių dyzelinių variklių remontas. Nes menkiausias gedimas variklio viduje gali sąlygoti nepataisomą žalą visam varikliui. Viena dažniausių variklių gedimų priežasčių – prastas kuras. Vilnius yra sąlygai arti Baltarusijos, todėl dažnai galime pastebėti, kad variklio problemos kilo dėl nekokybiškų degalų, atvežtų iš kaimynų.

Kalbant apie metų laukų įtaką variklio remonto dažniui – prasčiausias vairuotojams ir palankiausias – autoservisų meistrams metų laikas – žiema. Žiemą, kada daugeliui automobilių yra nepalankios oro sąlygos, kapitalinis dyzelinių variklių remontas būna labai dažna savininkų prievolė. Mechaninis darbas yra variklio darbo rezultatas. Dažniausiai darbą mechaniniuose varikliuose atlieka stūmoklis, rotorius, alkūninis velenas, ar išmetamas iš reaktyvinio cilindro darbo kūnas. Variklius galima skirstyti į dvi grupes: pirminius ir antrinius. Priminiai tai tokie, kur gamtinė energija yra paverčiama į mechaninį darbą. Pirminio variklio pavyzdys galėtų būti vėjo malūnas. O antriniai yra tokie, kurie pirminių variklių pagamintą energiją paverčia į mechaninį darbą.